Beni bende demen bende değilim
Bir ben vardır bende benden içeri.

27 Ağustos 2011 Cumartesi

Hediyelerde Son Durum Nedir?



Hediyeler ne alemde bakalım...Kimlerin geldi hediyeleri? Kimler hala benim gibi merakla bekliyor:) Tek tek kontrol etmek zor oluyor fıstıklar...En iyisi bana yorum olarak yazın hediyenize kavuşup kavuşmadığınızı..Ben de aşağıdaki listeyi güncelleyeyim..Burdan herkes takip etsin..Ne dersiniz?


birbenvarbendeniceri...................hediyesine ulaştı................tesettür aşktır bloğunun sahibesinden..................

eymenpaşam..................hediyesine ulaştı............evkuşu bloğunun sahibesinden.............

tesettür aşktır..................................hediyesine ulaştı.....güzel şeyler dükkanı bloğunun sahibesinden....

ayseroseface............hediyesine ulaştı....gülün takı evi bloğunun sahibesinden.............

evkuşu.....................................hediyesine ulaştı.......eymen paşam bloğunun sahibesinden.....

yemyeşildeniz...............hediyesine ulaştı....ladygreenriver bloğunun sahibesinden.........

ladygreenriver...............................hediyesine ulaştı........ayseroseface bloğunun sahibesinden......

busemiz..................hediyesine ulaştı........bıraktığım izler bloğunun sahibesinden..........

sihirli kokosh.........................hediyesine ulaştı.....birbenvarbendeniceride bloğunun sahibesinden:)

güzel şeyler dükkanı..............................hediyesine ulaştı........benim dünyam bloğunun sahibesinden.......

gülün takı evi.............................hediyesine ulaştı......haticinpepelası bloğunun sahibesinden

haticin pepelası.....................................hediyesine ulaştı........busemiz bloğunun sahibesinden..............

benim dünyam...................................hediyesine ulaştı.........yemyeşildeniz bloğunun sahibesinden......

bıraktığım izler...................hediyesine ulaştı....sihirli kokosh bloğunun sahibesinden........................

29 yorum:

Adsız dedi ki...

tatlım bende hala heyecanla bekliyorum..bugün eşim 4 kere dışarı gidip geldi her kapıyı açtığımda yine mi sen geldin hani kargocu nerde o gelsin artık diyorum:)) benim gönderdiğim hediye de ulaşmadı sanırım hala...kargocular uyuyomuuuuuuuuuuuuuu

benim dünyam dedi ki...

sevgili yemyeşildenizin göndermiş olduğu hediye dün elime ulaştı, kendisine ve size çok teşekkür ederim.
Benim gönderdiğim hediyem de zaten güzel şeyler dükkanına ulaşmıştı :)

birbenvarbendeniceri dedi ki...

eymen paşam, evet yaaa...tatlım bi de ben de şöyle bir durum var...bugünlerde 4 tane kargo bekliyorum...biri bari gelsin ya...ramazan mahmurluğu mu çöktü kargocularaaa...

benim dünyam, oh valla ne güzel hediyen gelmiş, hediyen ulşamış, darısı başımızaaa:) ama hediyeni çok merak ettim ben bi post hazırlasana hediyenle ilgiliiii:)

yemyeşildeniz dedi ki...

tatlım ben de heycanla bekliyorummm :) acaba ben evde yokken geldi mi diye endişelenmeye başladım (çünkü hastane-doktora falan gittim baya bir)

birbenvarbendeniceri dedi ki...

yemyeşildenizim tatlı hamişim, sen de beklemedesin demek..ama öyle olsa aramazlar mıydı veya not bırakmazlar mıydı geldik bulamadık diyee...

yemyeşildeniz dedi ki...

belli olmaz canım, not bırakmadıkları oluyor ya da bana ulaşmamış olabilir. pöff neyse ben beklemeye devam ediimm :)

ladygreenriver dedi ki...

tatlım benim hediyem biraz önce geldi tekrar teşekkürler böyle bir hediyeleşme için şeker tatdında oldu ama benim hediyem giti mi acaba,bir de bişey söylemek isyiyorum benim hediyem hangi blog sahibesinden geldi kargo da ismi ayorgül diye yazıyordu bana bildirirsen sevinirim canım
iyi bayramlar

birbenvarbendeniceri dedi ki...

yemyeşildeniz, haklısın canım belli olmaz bu kargoculara..ben bugünden ümidimi kestim artık, bu saatten sonra gelmez artık bence:(


ladygreenriver, gözün aydın tatlım...hadi hayırlı olsun hediyelerin..darısı başımıza:) sana ayseroseface isimli arkadaşımız gönderdi...bu arada sana bu hediyeyle ilgili bir mail göndermiştim aldın mı? mail kutunu bir kontrol edersen sevinirim tatlım:)

ladygreenriver dedi ki...

aldım aldım canım teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

benimde diğer kargolarımın hepsi geldi..ama bitek bunu heyecanla bekliyorum ya gelmek bilmiyor...bide ben hediyemi çarşamba günü göndermiştim o da hala gitmedi nası oluyosa...yok yok bu kargocular kesin uyuyoooo

ev kuşu dedi ki...

benim kargom bugün geldi:) cok ama cok begendim hediyelerimi:) eymen pasam blogunun sahibesine coook tesekkür ediyorum:) ben de hediyemi göndermiştim ama nedense ulasmamıs henüz:(

ev kuşu dedi ki...

eymen pasam; cok tesekkür ederim canım, hediyen bugün elime ulastı ve hepsi birbirinden güzel.. cok begendim..
ben de dün yolladım hediyemi ama sahibine henüz ulasmamıs gibi görünüyor:(
umarım bayramdan önce ulasır ve umarım sahibi begenir..
birbenvarbendeniceride; böyle güzel bi hediye etkinliği düzenleyip bizleri de dahil ettiğin için cok tesekkür ederim.. cok güzel bi etkinlik oldu.. insanın hiç tanımadığı birine hediye seçmesi ve hiç tanımadığı birinden kargo bekleyip hediye alması cok heyecan verici ve cok güzel bi duygu:)
yeni etkinliklerde görüşmek üzere..
herkese iyi geceler..

Sihirli Kokosh dedi ki...

Ben aldııııım!:)))Nasılmutluyum anlatamam.Gündüz aldım hatta aradım da seni tuba ama ulaşamadım canım.Çok teşekkür ederim.Bloğuma ışınlan bence.Hepiniz ışınlanın görün Tuba neler neler yollamış valla mahcup oldum:)

Adsız dedi ki...

evkuşu: rica ederim canım benim..beğenmene sevindim:)) tubacım sanada teşekkürler böle güel bi etkinliğe vesile olduğun için

birbenvarbendeniceri dedi ki...

ev kuşu, hadi gözün aydın senin de..heyecanla bekleyenler bir bir azalıyor:) hediyelere baktım..çok güzel hepsi de güle güle kullan tatlım:) çok rica ederim tatlım evet iyi ki de yapmışız:)en kısa zamanda yeni etkinliklerde buluşmak dileğiyle..esen kalın:)

birbenvarbendeniceri dedi ki...

sihirli kokosh um,canımmm nasıl mutlu oldum anlatamam..çok sevindim..bloğundada kendi hediyelerimi notlarımı görünce içim bi hoş oldu:) nerden nereyeeee:)taaa adıyamanlardan gelen bir paket:) çok heyecanlı...telefonunu neden açmadığıma gelince eşim kendi numarasını vermiş gönderirken..bugün tüm gün uyudu tel.i benim yanımdaydı..biz de önceden istanbulda oturduk yaa ben de istanbul numarası arıyor görünce ya bankadandır ya da bir şey satmak için arıyorlardır diye açmadım..ama yarın arayacağım fıstığım senii...mail de attım sana bi bak bakalım..güle güle kullan hepsini..öpüyorum:)

moonlıght dedi ki...

Bu aralar çok kıskancım galiba yine kıskandım sizleri :) Katılmak için geçiktim umarım başka hedileşmede aranıza katılırım....

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

selamlar..ben hediyesini en erken alan en erken mutlu olanım.fatmacım sanki karakterimi sezmiş gibi erkenden göndermiş:) ama benim hediyem ilk gün göndermeme ertesi gün gönderdiğim adrese ulşamasına rağmen ses yok :/ başka isimde biri teslim almış.bahsettiğim arkadaşım bloğunu 1 aydır güncellemiyor.acaba eline mi ulaşmadı yada internet bağlantısıyla mı ilgili problemi var anlamadım :(

Ülkü dedi ki...

Hediyelerinizi güel güle kullanın arkadaşlar benimki henüz elime ulaşmadı :)

Loresima dedi ki...

maşallah ne güzel bir organizasyon olmus erken haberim olsaydı bende katılmak isterdim bu etkinliğe tanımadıgım insanlarla hediyeleşme hoş bir duygu olurdu şimdiden hepinize Hayırlı Bayramlar arkadaşlar...

yemyeşildeniz dedi ki...

benimki hala gelmedi :( hatta bu sabah yurtiçi kargo geldi, ben de sevindim ama eşime gelmişşş, şok oldum :( ümidi kestim bayramdan sonraya kaldı heralde :(

Adsız dedi ki...

benim hediyem de hala yok :(( kargocularda görünürde yok zaten..sanırım bayram sonrasına kaldı...hiç bu kadar heyecan yapmamıştım kargo beklerken..ama demekki fazla heyecanlamamak gerekiyormuş bekleyince gelmiyomuşşşş

Ülkü dedi ki...

Tık yok halen :))

Ülkü dedi ki...

Geldi hediyelerim sevgili "bıraktığım izlerden" süperler hepsi birazdan yyaında sağol canım :)

Adsız dedi ki...

Selamlar

bu tür etkinlikler çok zevkli oluyor ama bazen de can sıkıcı durumlar da olabiliyor. Ben ne yazık ki 2 kere böyle bir duruma maruz kaldım ve çok çok incindim o sebeple her zaman bir soru işareti taşırım katılmak konusunda.


sevgiler, bana da beklerim

birbenvarbendeniceri dedi ki...

yaaa ben hala bekliyorummmmm:(

Adsız dedi ki...

benim hediym de dün geldi...sevgili evkuşu na çok teşekkür ediyorum:))çok beğendim hediyelerini kullandıkça hep aklımda olacaksın...

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

En sona ben kaldım galiba. Ama süper hediyeler geldi.

birbenvarbendeniceri dedi ki...

fıstıklar hepimiz güle güle kullanalım hediyelerimizi....çok güzel oldu bu etkinlik...en kısa zamanda tekrarlayalım inşAllah..