Beni bende demen bende değilim
Bir ben vardır bende benden içeri.

3 Ağustos 2011 Çarşamba

Evimden Küçük Detaylar-1

Evet bu birinci kısmı evimden detayların. Çünkü fotoğraf  makinemin pillerinin şarjı bitti. Şimdilik bunlarla yetinelim. Devamı da gelecek inşallah.

Eveeeeettt...Öncelikle Isparta Rus Pazarı'ndan 1 tl'ye aldığım etiketlerimi paylaşacağım.(genellikle sticker deniyor bunlara ama Türkçesi varken ne gerek) Evimde bu etiketlerden bir dolu var. Neredeyse evimdeki her duvarı süslüyorlar ama yine de doyamıyorum bunlara. Hele de tanesini 1 tl'ye alıyorsam:):):) Yine aynı şekilde bunlara da görür görmez bayıldım çok cici çok şeker geldi bana. Bi de tam antrelik yani. Giriş kapımın yanında yerlerini buldular.




Bu kutular bildiğiniz ayakkabı kutusu. Bir ayakkabıcının önünden geçerken dükkanın önüne boş kutu bırakmışlarsa tutamıyorum kendimi alıveriyorum hemen. Bir çok şekilde de değerlendiriyorum bunları. Yapışkan folyo kağıtlarımı Isparta Iyaş Park AVM Tekzen'den almıştım. Çok hoşuma gitmişti rengi, deseni. Mor renk tutkunu olarak almasam olmazdı. Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama piyasada satılanlarla aynı değerdeydi sanırım. Yani bunda bi ucuza kapatma olayı söz konusu olmadı:) Isparta dönüşü eşyaları yerleştirirken önce gözüme ayakkabı kutuları sonra da yapışkan folyom çarptı. Ve 5 dk sonra ortaya bu ciciler çıktı. Üstüne de bi fiyonk kondurdum. Tataaaammm..Dekoratif kutularım hazırdır:) Henüz içleri boş ve şimdilik antrede yerde duruyorlar. Biraz dursunlar bakalım gözümün önünde... Sıkılınca bir de pratik bir kullanım alanı bulunca kendileri yeni yerlerini bulacaklardır. Var mı sizin bir öneriniz?



Gelelim mutfağaaa....Öncelikle ben mutfağımda her türlü sebzemi yetiştiriyorum. Lazım oldukça da koparıp koparıp taze taze yiyoruz. :):):):):):):) Keşkeeeee böyle bir şey gerçekten olsaydı gerçi hiç anlamam bitki bakımından falan. Hatta tek bir canlı çiçeğim bile yok evde. Ama her zamanda özenmişimdir dalından taze taze sebzeleri koparıp yemek yapanlara. Neyse belki birgün bize de nasip olur diyor ve konuma dönüyorummm. Bu etiketler de yine Rus Pazarı'ndan 1 tl'ye alınmış ve mutfak duvarımda yerini bulmuştur. Çok da güzel olmuştur. Sizce?



Ben aslında mutfağımda tavuk da yetiştiriyorum yumurtalarım hep taze taze...Hahahaha...Bu da yine hayal olmaktan öteye geçemeyecek bir durum ya neyse. Bizde yapaylarıyla yetiniriz napalım... Bu tavuk ve horoz kardeş Isparta'dan İstanbul'a giderken Kütahya'da Kütahya Porselen Fabrika Satış Mağazası'ndan alınmıştır. Ve buzdolabımın üzerinde yerlerini bulmuş daha doğrusu oraya tünemişlerdir:):):)



Mutfağımda mutfak dolaplarım yetersiz geldiği için bu rafla baharatlıklarıma yer açmak istedim. E biraz da süsleyince ortaya bu manzara çıktı. Rafı İstanbul Bauhaus'tan, baharatlıkları da yine İstanbul Mahmutpaşa'dan almıştım.



Sırada Isparta'dan gelirken annemden hacıladığım tahta kaşıklar var. Eğer siz de biraz bu işlerden anlıyorsanız, biraz da el beceriniz varsa kolaylıkla yapabilirsiniz. Bunu annem yıllar önce bu tarz şeyleri yapıp satan bir bayandan almıştı. Ve yıllardır salonumuzun duvarını süslüyordu. Bu yaz gittiğimde ben aslında bundan yaparım dedim anneme. Annem de hiç uğraşma ben onları atmayı düşünüyordum zaten al senin olsun onlar deyince durur muyum atladım tabi direk. Ancak yılların etkisiyle makarnaları yer yer düşmüş. Bir de boyaları silinmiş. Yeniden boya alıp bi güzel elden geçirmem lazım. Şimdilik mutfakta duvarda asılı bekliyorlar. Hoşunuza gittiyse siz de kolaylıkla yapabilirsiniz. İsteyen olursa daha detaylı fotoğraflarını da çekip yükleyebilirim.



                                                    

Şimdilik bu kadar. Umarım beğenmişsinizdir. Fikirlerinizi, görüşlerinizi paylaşmak isterseniz her daim burdayım...


Not: Bu arada mutfak balkonumda gerçekten bir misafirim var. Bu akşam onu da paylaşmaya çalışacağım sizlerle inşallah. Takipte kalınız efendim...Sevgiler...

2 yorum:

Muhterem dedi ki...

bu etiketlerden benim mutfaktada var , bende 1 liraya almıştım :)
bloğun hayılrı olsun ...

birbenvarbendeniceri dedi ki...

Muhterem, hem ucuz hem güzel daha ne olsun değil mi? Eminim senin mutfağında da çok hoş durmuştur. İyi dileklerin için teşekkür ederim canım...