Beni bende demen bende değilim
Bir ben vardır bende benden içeri.

3 Ağustos 2011 Çarşamba

Balkonumuzdaki Küçük Misafir

Bir önceki postumda bahsetmiştim bu küçük, davetsiz misafirimizden. Kendisi ne zamandır misafirimiz bilmiyorum ama ben bugün henüz bir kaç saat önce fark ettim ve anlatamayacağım derecede mutlu oldum. Merak mı ettiniz? Hemen ekliyorum fotoğraflarını. El sallayın merhaba deyin bakalım konuğumuza:):)





Canım benim yaa...Fotoğrafları çekerken ürkütürüm diye çok korktum ve zoom kullanarak çektim fotoğraflarını. Seleni de sürekli tembihliyorum balkonda bağırmasın diye. Mutfaktan veya balkondan bağırarak çağıramıyorum Selen'i:) Şimdi benim merak ettiğim bir şey var. Bu kuş hareketsiz olarak durduğuna göre yumurtlamıştır değil mi? Yani kuluçkaya yatmış. Peki yavrum karnını nasıl doyuracak nasıl yiyecek bulacak...Balkonda yuvasının kenarına bırakmak istesem bulgur falan korkup kaçar mı acaba? Bir bilginiz varsa ve benimle paylaşırsanız sevinirim. Umarım misafirimiz kaçıp gitmez. Yavrularını bizim balkonda çıkarır da biz de mutlu mesut tanık oluruz. Selen de çok mutlu oldu görünce. Artık uğrak mekanımız olur orası. Gider gider bakarız. Hoş geldin anaç kuş balkonumuza!!!

Hiç yorum yok: