Beni bende demen bende değilim
Bir ben vardır bende benden içeri.

13 Ağustos 2011 Cumartesi

İftarda Dışardayız

Bu akşam iftarımızı dışarıda yaptık. Adıyaman'da Ramazan biraz sönük geçiyo. Öyle Ramazan etkinlikleri filan düzenlenmiyor. Ahh ah.. İstanbul'da öyle miydi? Sultanahmet, Feshane..Nasıl özlüyorum yaa İstanbul'u..Bir insanı özler gibi..Aşk gibi..Aklıma gelince burnumun direği sızlıyor o derece yani..Şuanda bu postu İstanbuldan okuyanlar kıymetini bilin valla İstanbulumun..Ve de acaip derecede kıskanılıyorsunuz tarafımdan haberiniz olaa:)

Neyse efendim..İstanbul bir yana önümüzdeki maçlara bakacağız artık:) Bugün canım hiç yemek yapmak istemedi. Zaten dünden koymuştum kafama bugün dışarda iftar yapmayı:) Kadınlar yeter ki kafaya koysun gerisi teferruat değil mi hanımlar:) Sağolsun eşim de kırmadı beni. Ben de akşamüstü aradım gitmek istediğimiz yeri, menüyü öğrendim. Eşim de onaylayınca hemen rezervasyonumuzu yaptırdım. Eşim gelince hazırlandık ve çıktık. Hemen burada ne giydim fotolarını ekleyeyim ki konumuz bölünmesin sonra:)





Bu fotoda ceketin detayları yakından daha net görünsün diye..Ama foto pek net çıkmamış.




Eşarp: Ezberlediniz artık ama napayım bir çok kıyafetime uyuyor:) Yalvaç Pazarı. 5 tl.

İçimdeki bluz: Rus Pazarı. Gerçek Top Shop marka. 10 tl.

Ceket: Rus Pazarı. 7,5 tl.

Etek: LCW  Southblue. 35 tl.  (Bu arada etek 40 beden ve şuanda acaip bol geliyo en kısa zamanda terziye gidecek daralmaya yehuuuu:=))

Ayakkabı: Rus Pazarı. 10 tl.

Çanta: Çakma LV. 20 tl.

Saat: İstanbul Mahmutpaşa. 5 tl.

Yüzük: Pera Accessories. 12 tl.






Eşim sağolsun hiç sevmez foto çekmeyi de çektirmeyi de. Bense tam tersine:) Onu zorlukla ikna edip bu pozu verdik. Fotoyu pek beğenmesemde iftara beş kala şansımızı zorlamayalım dedim. Malum her erkek gibi eşim de açken baya bi stresli, sinirli oluyor. Beni anlıyorsunuz değil mi hanımlar:)


Bu da selocandan arabada bir poz:)

 Eveettt..Bizim ev Adıyaman'ın bir ucunda gideceğimiz restaurant diğer ucunda olunca uzuuuunn bir yolculuktan sonra vardık nihayet...




Görevliler kapıda karşıladı:) İsmimizi verdik, yerimizi sorduk, Havuz başında olduğunu öğrendik. Ama biz nasıl mutluyuz oo havuz başında yiyeceğiz iyi bari yerimiz iyiymiş diye. Neyse vara vara vardık masamıza. Havuzu görünce biz şok:) Tamam havuz güzel olmasına güzel de içi aman aman su dolu değil bir de fıskiyeler falan var bari onları çalıştırın demi...Yok efendim kuru kuruya bi havuz. Baya dalga geçtik ama:) Neyse havaya gelince...Allahım o ne güzel bir havaydı o ne güzel bir esintiydi öyle...Püfür püfür...Bahçede servis yapılan bir yere gitmekle ne kadar iyi etmişiz dedik kendi kendimize..Bekledik ezanı başlamaya...Hemen bu arada masamızın fotoğraflarını ekliyorum:)





Ya flaşsız çekince güzelim foto böyle oldu. Hatta bu düzelmiş hali. Baya bi uğraştım netleşsin, ağarsın diye ama ancak bu kadar oldu:) Bu arada yemeğin adı da kara kavurmaymış. Tamda yemeğin adına uygun bir foto olmuş aslında:)


Menümüz: İftariyelikler
                Mercimek Çorbası
                Puf Böreği (bildiğin milföy:))
                Kara Kavurma
                Pirpirim Cacığı
                Çiğ köfte
                Yoğurtlu Mayonezli Havuç
                Mevsim Salata
                Karpuz
                Antep Fıstıklı Baklava ve içecek olarak da kola vardı.

Hepside lezizdi. Adıyaman'a yolunuz düşerse Paşa Konağı Restaurant'ı tavsiye ederim:) Hesap olarak da 2 kişi 50 tl ödedik. İftar menüsü olduğu düşünülürse bir de Adıyaman'ın elit mekanlarından biri olunca gayet makul bir rakam gibi geldi.

Havuzumuzda(!) misafirlerimiz de vardı. İyi ki de vardı çünkü Selen baya bi oyalandı onlarla. Ardındanda restaurantın bahçesindeki parka gitti yan masadaki ablalarıyla:) Bütün akşam değmeyin keyfime modundaydı. Garson abileriyle de çok iyi anlaştı cimcime. Garson bize içecek olarak ne alırsınız diyo Ben kola alayım lütfen dedim eşimde bende dedi. Minik cadıda bende kola diyo:) Sanki kendisine sorulmuş gibi:)

Bunlarda ördeklerimizden bir kare...



Ve buda evimize dönerken veda karesi:)



Bu da Paşa Konağı Restaurant'ın facebook sayfası. Göz atmak için tık tık...

Yarında iftara davetliyiz arkadaşımıza..Hepinize sevgiler...

Not: Bu arada dönüş yolunda heyecanlı mı heyecanlı polisiye bir olay yaşadık ama detaylara burada giremeyeceğim...Baya bir adrenalin oldu benim için:)

7 yorum:

BIRAKTIĞIM İZLER dedi ki...

1- Şu ros pazarı ve yalvaç pazarını çok merak ettim. Tam benlik bir yer. Ayrıca ceketine bayıldım.
2- Mekan güzel görünüyor ama pek anayemek dışında pek yerel lezzet yok galiba
3- Geçmiş olsun merak ettim şu polisiye olayı.

yemyeşildeniz dedi ki...

ceketin çok hoş durmuş tatlım. iftar da güzelmiş, afiyet olmuş :)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

ne kadar ucuz şeyler buluyorsun sen öyle..hepsini güle güle kullan.evet istanbula göre çok uygun denebilir fiyat.burda sosyal tesislerde bile 35-40 tan başlıyo iftar menüleri..ama ben dışarda iftar yapamıyorum yaptığım zaman hastalanıyorum :) dökülecek diye çorbamı yarım bırakamıyorum.iftariyeliklerimi bırakamıyorum.paketli olanları zaten çantama atıyorum.yemek sonunda yemek bitirmeye çalışmaktan perişan olyorum benim için işkenceye dönüyo :)) duyanda çok zayıfın sanıcak yok öle bişe :) birde afrika mevzu var yemeği boğazıma dizen..bu ramazan bir defa gittik oraya ödediğimiz kadar afrikaya göndericez inş.kendimi böle avutuyorum.fitre ve zekatlarımız da oraya zaten..evde de bol çeşitli sofralar kuruluyor ama nedense dışardakiler bana daha çok koyuyor. :( istanbul mevzuna gelince hiiiç kıskanma hergün sultanahmete feshane gitmiyoruz ya..belki bir defa sultanahmet bir defa eyüp e ..belki de işlerimiz çok yoğundur daaaa bırak istanbulun tadını çıkarmayı evimize gelen ramzandan bile keyif alamıyoruzdur.:( yazık bana :)

birbenvarbendeniceri dedi ki...

bıraktığım izler, bi görsen var ya o pazarları off offf...valla nereye bakacağını şaşırırsın..hele rus pazarı o kadar büyük ki labirent gibi bir sürü tezgah ucuz ucuz..e canım sen antalyada değil misin bir pazar günü al başını git ıspartaya çok da uzak değil..hatta seneye yazı bekle ben gelince beraber gidelim ne dersin:) sana da alırız o ceketten hatta daha güzellerini:)

birbenvarbendeniceri dedi ki...

bıraktığım izler, pardon yorumum tamamlanmadan göndermişim:) evet canım yaa ben de ondan şikayetçiyim burda öyle pek yöresel yemek yapan restaurantlar yok bildiğin normal her yerde bulabileceğin kebap çeşitleri:( bu arada polisiye olaya gelince işte burdan anlatamayacağım bişey canım yaa ama facede ark. ekle beni ordan anlatayım sana:)

birbenvarbendeniceri dedi ki...

yemyeşil deniz, sağol tatlım..daha güzelleri senin olsun inşallah:)

birbenvarbendeniceri dedi ki...

güzel şeyler dükkanı, evet canım güzel şeyleri ucuza almayı çok seviyorum:)haklısın dışarıdaki iftar menüleri çok zengin oluyor. hepsini bitirmek zaten mümkün değil, haklısın afrikada yaşananlardan sonra benim de olaylara bakış açım değişti, herşeyde israftan kaçınmaya çalışıyorum..Rabbim yardımlarınızı kabul etsin inşallah..İstanbul konusuna gelince haklısın biz de orada yaşarken pek fazla sosyalleşemiyorduk ya zaman kısıtlıydı ya da para ama şimdi ona da razıyım yeter ki istanbulun havasını soluyayım:(